2013. szeptember 12.

Egy kis helyzetjelentés :)

Sziasztok Szépségeim!

Az elmúlt hónapban eléggé eltűntem. Ennek elég egyszerű oka van. Főiskolás lettem :)


Felvételt nyertem az EKF-re. Így egy kicsit messze kerültem szülővárosomtól, de nem bánom.


A főiskolás élet megalapozása a gólyatáborral kezdődött augusztus legvégén, Tiszafüreden.


Szép számmal voltak jelen rókanyáink, rókapáink akik mindenben készséggel segítettek :)


Igen, voltunk néhányan :P


Első nap bele is csaptunk a lecsóba, különböző csapatépítő játékok keretében.


Nem maradhatott el a vizezés :D



A fárasztó nap végén vacsora...


...majd meglepetésvendég várt minket!


Aztán bevettük magunkat az éjszakába, a hajnalig tartó buliba! 


Hajnalban feküdtünk, reggel 7kor kelés... Rókanyáink, rókapáink nem voltak valami kedvesek a reggeli keltéskor. :D
Majd következett egy kis reggeli torna...


A csapatfeladatok második nap is folytatódtak. Ismét viccesebbnél viccesebb feladatokkal láttak el minket a felsőbb évesek.



Majd este ismét "ereszdelahajamat" volt hajnalig :D


Harmadnap, korán kelés után, torna, majd a különböző szervezetek tartottak bemutatókat.
A nap további része fakultatív volt, lehetett menni hajókázni, illetve különböző sportokon  részt venni.


Gólyatáborunk utolsó napja egy beavatási szertartással végződött, ahol "Felnőtt gólyák lettünk".

Majd egy hét pihenőm volt még otthon. De azalatt már nagyban a bepakolásra koncentráltam. 

 Szeptember 4-én beiratkozás, beköltözés.
Nagy örömömre, elfogadták a kolesz kérelmemet!
A Leányka úti kollégium lett az új otthonom :)




Nagyon szép, kulturált, felújított szálló.
Apartman jellegű, 2 fős szobákkal.


Szobácskám. Nem valami nagy, de amennyit itt töltök arra elég. :) 
Hétvégén hozom a bejegyzést, hogy hogyan is rendezkedtem be. :D


Nem gondoltam volna, hogy valaha egy gép fog kihozni a sodromból, de most sikerült.


Szeptember 6-án évnyitóval indult a szemeszterünk, a főépület díszudvarán.



Azóta letelt az első hetem. Régen voltam ennyire kimerülve és borzasztó izomláz van a lábaimba. 
Néhány tanár sokkolt, főleg a sok kötelező olvasmánnyal, és a rengeteg rajzolni valóval. De valahogy megbirkózom vele :) 



Nektek hogy sikerült túlélni a szeptember elejét?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése