2013. július 8.

Elmúlt hetem képekben: Alkalmassági vizsgák, Szépségnagyköveti találkozó és még sok más.

Sziasztok Szépségeim! 
Egy kis fotó összeállítással készültem a múlthetemről :D 

Összességében azt kell hogy mondjam, nagyon mozgalmas hetet hagytam magam után. 

 
Jó álmos fejjel indultunk hétfőn Egerbe, a rajzalkalmassági vizsgámra. Kelés fél 4kor, indulás 4kor, hogy fél 9re Egerbe érjünk @.@


Kezdtem nagyon unni az utazást már a vége felé...



Odaérve megkaptuk a feladatunkat. Két rajzot kellett elkészíteni nap végéig. Délelőtt egy modellt kellett lerajzolni, délután pedig egy kompozíciót kellett a papírra varázsolnunk. 


Első óra után :D


Még egy óra hátra.


Befejezve :) Hát nem az eddigi legjobb munkám, de én eddig talán 2x rajzoltam életemben elő modellről.
A kompozíciót nem fényképeztem le, mert este volt már, és siettünk haza. Így is este 10-re értünk haza. :|


Kedd és szerda otthon töltős nap volt, főleg avonos papírmunkákat csináltam, és cicáztam :P


Csütörtökön ismét útnak indultunk Egerbe, a második vizsga napra. Ez már nem volt egész napos vizsga, és névsor elsőként azonnal bekerültem. Így 9 órára végeztem. Hazafelé útba ejtettük a környékünk legjobb fagyizóját. A vizsgák befejezésének örömére a kedvenc Toffiffe kelyhem kértem :DDD 


Pénteken ismét autóba ültem, és irány Dunaújváros a Szépségnagyköveti találkozóra. 
A képen a Szépségnagykövet társaimat láthatjátok :) 
Imádom ezeket a találkozókat, hiszen teljesen feltöltődök, mind információkkal, mind lelkesedéssel.
 

Kata (bőrápolás) és Délia (smink) a trainer-eink :D
Itt éppen a Mega Effects spirál helyes használatát ismerteti Délia.


És még rengeteg új, hasznos, szakmai infót "szívhattam" magamba.


Új termékeket is kipróbáltam :)


A nap második fele gyakorlattal telt. Első körben a face chart papírt kellett széppé varázsolnunk.


Majd egy modellen megmutatni mit is tanultunk.


Kicsit érdekes volt, mert "felesbe" dolgoztunk. Az arc egyik fele az enyém, a másik Szilvié ☺  



De gyönyörű lett a modellünk, igazi barbie baba volt :D Imádtam a gyönyörű szőke haját :)))



Minden csajszit széppé varázsoltunk :D


Mire visszaértünk a konferencia terembe, Déliáék már kidíszítették a falat a műveinkkel. 


Amikor végeztünk, egyből indulás haza, mert este még vendégségbe voltam hivatalos ☺

Mikor haza értem, akkor kezdtem bontogatni a találkozón kapott ajándékainkat.



A Mega Effects-ről a teszt már elkészült, a többi is folyamatban van.


Közben egyik legjobb barátnőm ünnepelte a fél éves évfordulóját a barátjával, az ajándékot pedig én készítettem nekik.


Még félkészen.


Befejezve :)))


Ezúton is kívánok még sok sok év boldogságot :)


Valamint másik imádni való barátnőmet sminkeltem fotózásra szombaton :) Eredményét már láthattátok a blogon.

Szóval, nagyon mozgalmas kis hetet tudhatok magam mögött :)

1 megjegyzés: