2013. június 20.

Az elmúlt egy hónapban történt :D Érettségi és miegymás...

Sziasztok Szépségek!

Igencsak mozgalmas napjaim voltak az elmúlt egy hónapban. Többnyire ezért sem sikerült frissíteni gyakran a blogot. 
Most viszont pótolnám hiányosságaimat :)

Kereken egy hónapja, hogy befejeződött az érettségik első köre, az írásbeli.
Azt hittem, hogy fuuuuu de rosszul sikerültek (de mint utólag kiderült, nem is lettek vészesek).
Majd megkezdődtek a szóbelire felkészítő konzultációink, nekem főképp magyarból az emelthez. Heti 2-3 napon jártam be a suliba, egy-egy órára felmondani a tételeim, vagy ha volt kérdésem akkor azt átbeszélni. No és minden nap olvasgatni a tételeket ez volt a harci feladat....

Tisztán él az emlékeimben, hogy június 3.-án (!) tételeket tanulva, gubbasztottam a kandallónk mellett. O.O


Hihetetlen, mégis igaz :D Eléggé abszurd kép. Annyira hideg volt, hogy be kellett gyújtani ;) Mindez alig két hete... 
Ám azóta az idő Páli fordulatot vett :"D


Tényleg nem tudom eldönteni, melyik volt a rosszabb? 
3 réteg ruhába a kandalló mellett, vagy most, kis pólóba a ventilátorral az arcomban...
Tény hogy meghülyült az idő :DD XD


Szintén ebben a hónapban érkeztek meg az új "szobatársaim", Maszat és Pöcök. :DDD 
Azóta már elintézték a függönyömet, és egy pár saru is tönkrement a fogacskáik által :| 
De hihetetlen cukiiik ♥


Szóbeli előtti héten minket is elért az áradó Duna. Szerencsére a kalocsai töltés itt jól végezte a dolgát, így nem lett a városban árvíz. 
Így minden negatívum nélkül, csupán "katasztrófa turistaként" éltem túl az árvizet :)


A blog elérte a 100 000 oldalmegjelenítést is :)))

Egy hete pedig Kiskunhalasra vettem az utat emelt szóbelire :O Nagyon paráztam, de utólag belátom, nem kellett volna miért. Jól szerepeltem a vizsgáztatók előtt. 

Tegnap pedig a közép szóbelik is befejeződtek, szintén jó eredménnyel.

Így most már hivatalosan is érett lettem :))


Most pedig kicsit pihi van :) 
Jövőhétre még lesz két vizsgám Egerben, de addig is élvezem hogy végre nyár van már :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése