2012. július 4.

A nyertesek :)

Sziasztok Szépségeim! :)

Kisorsoltam a nyerteseket!
Ez egy rendhagyó játék volt, mivel most nem a "rendszeres követőim" közül sorsoltam, hanem azok között akik jelentkeztek a játékra a bejegyzés alatt. Így elkerültem azt is, hogy esetleg valaki úgy nyerjen, hogy nem is tudta, hogy van nyereményjáték a blogon. :)

Excel-ben összesítettem a neveiteket.
 Először azoknak a neveit írtam, akik itt a blogon kommentben válaszoltak a kérdésre.
Mindenki, aki leírta a 3 kérdésre a választ egyszer belekerült a kalapba! 
Aztán minden név után kerültek a még megszerzett plusz esélyek is :) 
Köszönöm, hogy a kommentjeitekbe beleírtátok hány plusz esélyt szereztetek magatoknak! Nagyon sokban megkönnyítettétek a munkámat! :)
A pluszokból összesen 6-ot lehetett szerezni, volt aki mindet megszerezte! :DD
Tehát értelemszerűen mindenkinek a nevét annyiszor másoltam be, ahány esélyre jogosult volt. :)

Aztán a facebookon volt egy kis kavarc....
Nem tudtam minden megosztást kimásolni, mivel aki "rejve" van, azaz nem nyilvános, annak nem írta ki a nevét. :/ 
Bocsánat :( nem tudtam hogy a megosztásoknál nem mindenki látszik :|

Viszont a képet like-olókat szépen be tudtam másolni! :)

Így összesen 112 nevecske került a virtuális kalapba :)

Az első szett nyertese:




Tita :)))) Gratulálok! :)

A második szett nyertese pedig:





n_norii. :))) Neked is gratulálok! :DD

Kérlek mihamarabb vegyétek fel velem a kapcsolatot! 

A többiek se keseredjenek el! Van még mit kisorsolnom :) Úgyhogy lesz még alkalom a nyerésre!

További szép estét nektek! :)
Puszika ♥

1 megjegyzés:

  1. Jaj, el sem hiszem, nagyon örülök! :) mail címedet nem találtam, de megadom az enyémet : nonorica@citromail.hu

    VálaszTörlés