2012. április 7.

Cher Lloyd inspirálta köröm + AVON lakkok tesztje

Sziasztok Szépségeim!
Cher ezt a körmöt a Want U Back-ben viselte, és nekem nagyon megtetszett :)
Tudom sokan nem ezt nézitek egy klipben, de én kiszúrtam és el is készítettem.
Ezen a képen látszik a körmök valódi színe. 

Itt sajnos homályos a kép, de azért látszik melyik szín hol van. 

Az új Avonos lakkokkal készítettem el, mivel ezek többnyire hasonlítanak.


Az előző bejegyzésemben már írtam ezekről a lakkokról, viszont képekkel nem tudtam alátámasztani azt amit leírtam. Hát most utólag is fogadjátok el ezeket! :)

Nem használtam alaplakkot, amit láttok az tényleg a lakk valós színe.

Első réteg a bal kezemen :) 
Nagyon jól látszik hogy a Loving Lavender és az Aqua Fantasy nagyon jól fednek, 
az Orange Creamsicle és a Blue Escape már hagy némi kívánni valót maga után.
Na és a Fuchsia Fun... az egy csalódás volt :| 3 réteg után sem volt tökéletes...

Első réteg a jobb kezemen.



A második réteg:




Már majdnem tökéletes, a narancsra és a rózsaszínre kellett még egy réteget ráfesteni.


 És a végeredmény:
2 réteg lakk a Loving Lavenderrel az Aqua Fantasyval és a Blue Escape-al
3 réteg a  Orange Creamsicle-al és sajnos a Fuchsia Fun-nak még ez a 3 réteg sem volt elég...

Upsz... elég homályos... :|



Szerintem tök szupin néz ki :DDD ^.^



Nagyon szépek a színek :D Egyedül a rózsaszín ami nem tetszett mert nem nagyon akar fedni... :|
De a többi négy szín az fantasztikus :D

Aztán buliba mentem és nem bírtam magammal és raktam rá repedezős lakkot :DD





Nektek így hogy tetszik? :)

És másfél hét múlva:


Mit is látunk? 
Nagy a lenövésem xD 
És hogy lejött a repedezős lakk... Valószínűleg azért mert makettot csináltam, és a technokol rapid nem nagyon szereti a körömlakkot... látszik is hogy lehozta a körmöm végeiről a színt...
Viszont!! nem pattogott le a egyik körmömről sem a lakk, ami szuper a többi Avonos lakkhoz képest.

Összegezve:
Szerintem ezek jó lakkok, és sokat fogom őket használni! :)


Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek róluk?

2 megjegyzés:

  1. Nekem az új Avon lakkok közül a Blue Escape és az Aqua Fantasy van meg :) Nagyon szeretem őket!
    Egyébként nagyon szép körmeid vannak ! :O

    VálaszTörlés
  2. Avoon, jaj de jó lakkok:)
    az én blogom: http://www.zsani-thefashionoflife.blogspot.com/

    VálaszTörlés