2012. január 29.

Szalagavatóra készített arcképek :)

Sziasztok szépségek!
Ismét rajzos képeket hoztam nektek!

















Szóval az egész úgy kezdődött hogy a rajztanárom (aki a végzős osztály osztályfőnöke) kitalálta hogy szalagavatóra készítsünk az egyik osztálytársammal arcképeket a végzősökről.
Én kaptam a lányokat :) 
Igazából már téli szünet előtt megkaptunk a feladatot, de én egészen a szalagavató előtti napig nem is rajzoltam semmit... xD (nem volt időm)... tudom felelőtlenség, de szeretem a kihívásokat és végül is egy éjszaka alatt mindenkit sikerült megrajzolnom! :D
Tudom van hova fejlődnöm, nem vagyok profi. 
Csak abban a kevéske szabadidőmben fejlesztgetem magam :)

Szerintetek jól sikerültek? :DD

4 megjegyzés:

  1. wooooow,nagyon 1 éjszaka alatt,minden elismerésem! :) szuperek lettek!

    VálaszTörlés
  2. Szia.Kaptál tőlem egy díjat,less be :)
    http://gothicbeautyblog.kurl.hu/2012/02/1765/

    VálaszTörlés