2011. december 29.

Finom és egészséges is!

Nem tudom ti hogy vagytok, de én nem nagyon vagyok gyümölcspárti. 


Sajnos, tudom hogy nagyon fontosak, és szeretem is mindegyik fajtáját de egyszerűen 1-nél többet nem tudok leerőszakolni a torkomon :D
Viszont ilyenkor karácsony táján a szüleim nem csokit, hanem mindenféle gyümölccsel látnak el minket! :D (jól teszik)
Na most ott volt egy csomó gyümi a fa alatt, és kigondoltam hogy leturmixolom.
Ha csak egy féle gyümölcsből csináljuk akkor egyhangú lesz az íze (szerintem)
De direkt ezért raktam bele banánt, narancsot és ananászt is! 
Így finom édes lett!
Ha viszont rakunk bele kivit, akkor egy kicsit savanykás lesz! 
Én addig turmixoltam amíg habos nem lett az állaga!  
És ilyen lett:


Kicsit furán néz ki, ez tény és való :D
DE! Baromijóó íze van! Nyammiii
Ha lehűtöd akkor pedig olyan lesz mint a jégkása... :)
Remélem ti is kedvet kaptatok ilyen finomsághoz! :D

1 megjegyzés:

  1. Nekem se megy az üljünk neki és együnk gyümölcsöt projekt, de ha összevágom egy tálba ilyen 1 alma, 1 banán, 1 valami egy falat stílusúan, lazán megeszegetem a gép előtt vagy tv nézés közben. Tanulás közben csak azért nem, mert rendszeresen összekentem a jegyzeteim almás-banános kézzel és így letettem róla. :D

    VálaszTörlés