2011. november 4.

Pápá kockaköröm - Sziahelló new nail style :)



Ilyenek voltak a körmeim a múlt hétig de valahogy rájuk untam  :O nem tudom




Utolsó kocka körmöm, szegény már elég megviselt volt, már kellemetlenné vált viselnem...
Nem beszélve hogy sokan megjegyezték hogy KARMAIM vannak :P

Ezért úgy döntöttem lereszelem. De akkor már a formáját is megváltoztatom mert ez már kezdett kicsit unalmassá válni mert már másfél éve ilyenek a körmeim. 




És akkor gondoltam hogy lehetnének ilyen (?) hegyes- ovális (?) körmeim. 
Nagyon megszerettem őket, mert kevesebb vele a gondom, nem "kaparom" meg magam annyiszor xD
És nem akad fenn a ruháimon. :)
Szóval áldom az eszem hogy ezt adta ki ötletnek :DD


És a jelenlegi körmeim. 


Nektek milyen a körmötök? Melyik formát tartjátok praktikusabbnak, szebbnek?

1 megjegyzés:

  1. sokkal szebb mint a kockaköröm! :) bár szerintem lehetne rövidebb is,úgy még bájosabb lenne

    VálaszTörlés