2011. október 21.

The perfect cat eyes avagy a tökéletes macska szem :)


Sziasztok! :)
A napokban érkezett egy komi hogy nem-e mutatnám meg hogy, hogyan szoktam macskaszemet csinálni?
De nagyon szívesen! :)) Bármi ötletet, kérést szívesen megcsinálok!
Kérdésekre is válaszolok :P


 De most lássuk a macska szemet:

Először is leszögezem hogy nagyonbrutál a fejem mindegyik képen xDD
De így láthatjátok csak a változást :P

Tehát smink nélkül :P



És ezekkel csináltam meg az arcom. :)
Essence (I ♥ you)
Hab állagú alapozó ♥ Nagy kedvencem
És az új fixáló és mattító púder ♥ lovelove


Egy ilyen szemhangsúlyos sminknél elengedhetetlen egy kihúzott szemöldök.
Ehhez használtam egy Avonos szemöldök ceruzáját és egy ferdefejű ecsetet satírozáshoz.


És az eszközök. Nem sok mindent használtam, és utólag visszanézve minden termék(az ecseteket leszámítva) essence :P


Szemhéj lealapozása I♥Stage szemhéjalappal, 
Majd a vízvonalam egy fehér szemceruzával húztam ki.
Ezt én azért szoktam mert nincsenek nagy szemeim, és az ilyen fekete-tusos sminkek hihetetlenül "összehúzzák" a tekintetem. Ez a fehér vízvonal pedig optikailag "kinyitja a szemem".



Majd a tusvonal következik. 
Ezt egy tusecsettel és egy tégelyes tussal a legegyszerűbb elkészíteni(szerintem) 


Belülről haladok kifelé majd mikor a szemem külső zugához érek az ecsetet elkezdem felfelé húzni.
Így jön létre a cicavonal :P


Ezt összekötöm az alsó, vízvonal alatti vonallal :) (na ezt most sikerült jól elmagyarázni -_-)


Majd elsatírozom a széleket, egy bőrszínű szemhéjpúderrel.
Ehhez én a 22-es BlockBuster árnyalatút használtam.


És végül spirál ♥ És kész is

Kérés volt még múltkor hogy egész arcos képet is töltsek fel.
(nagyon nyomi a fejem, nemröhögni)  







Remélem tudtam ezzel a bejegyzéssel segíteni!
Mindenkinek aki csak most kezd ismerkedni a tusvonallal, ajánlom hogy gyakoroljon sokat, és ne keseredjen el ha eleinte maszatosan sikerül! :)
Én is úgy kezdtem! Tehát kitartás, menni fog! :)


Ti hogy készítitek a cicaszemet?? Melyek a számotokra bevált termékek erre a célra? :)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon szép lett! :)
    Ez melyik essence szemcerka? És jól megmarad vízvonalon is, mert nekem is volt egy fehér cerkám, de lehet túl kemény volt, mert nem nagyon fogott :(

    VálaszTörlés
  2. Ez a sima essences szemceruza
    ez a fajta be is linkeltem:
    http://www.essence.eu/hu/termekek/szem/szemceruza/kajal.html
    Nekem is sok gondot okoz ez ceruza mert tény és való nagyon kemény! ://
    én annyit szoktam vele trükközni hogy mielőtt használom az ujjbegyeim közé rakom a hegyét és egy pár másodpercig melegítem.
    Ami még nem tetszik ebben a cerkában hogy nagyon törik a hegye -.-
    de ezvan ezt kell szeretni

    VálaszTörlés