2011. szeptember 8.

Essence I ♥ STAGE szemhéjalapozó


Itt van a már annyira várt I ♥ STAGE szemhéjalapozó


Én csak 2 napja tudtam beszerezni, mert egyszerűen nem volt időm elmenni DM-be a múlt héten! Viszont két napja elmaradt az utolsó órám ezért be tudtam szaladni a DM-be! (szó szerint csak berohantam meg kirohantam) xD
Már azt hittem nem lesz belőle, mert általában az újdonságokat nagyon gyorsan elkapkodják itt nálunk! 
De most pont volt még egy darab! :)

Hogy mi ösztönzött a vásárlásra? 
  • Nagyon szeretek újdonságokat kipróbálni!
  • És már nagyon régóta kerestem egy olyan szemhéjalapozót ami MEGFIZETHETŐ, JÓ MINŐSÉGŰ és akár minden nap tudom használni! 
Eddig én az Alverde szemhéjalapozóját használtam, de nem értem el vele olyan hatást amilyet szerettem volna! :/
A másik egy M.A.C. szemhéjbázis, de az nagyon drága volt, viszont jó minőségű, de mindennapokra azért nem használtam :)
Eddig én nap mint nap krémes szemfestékeket, tégelyes tusokat, folyékony-gél állagú szemfestéket használtam alapnak, de ezek a nap végére összeálltak a szemráncokban! :/

ÉÉÉs most végre találtam egy tökéletes szemfesték alapot!!! ♥

Az ára 749 Ft, amit már jól megszokhattunk az essence-től. Nagyon jó áron kínálnak hihetetlen szuper cuccokat! ♥ Köszi essence! ♥
Összesen 9ml és 6 hónap a szavatossági ideje. Szerintem ez azért furi, mert én fél év alatt tutira nem tudom majd elfogyasztani! :D



Igyekeztem vaku nélkül fényképezni!
Első ránézésre úgy tűnik mintha nagyon sötét lenne, de eggyé válik a bőrszínnel!

Különösen tetszik még az is hogy olyan mint egy korrektor!
Eltünteti a szemhéjon a pici hajszálereket, elszíneződéseket!

Használata segített abban hogy minimális festékkel ugyanolyan hatást érhessek el, mint régebben 2-3 réteg festékkel! ♥ 

Egész nap olyan tőle a szemsminkem, mintha frissen készítettem volna el!
Vége a kenődéseknek,maszatolásoknak,elfolyásoknak! :D

Csak csak pozitííív ♥ Imádom ♥
Mindenkit bátorítok, hogy szerezzen be magának egy ilyet!! :D






Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek róla?

2 megjegyzés:

  1. köszi a véleményt róla,nagyon meggyőző! :)

    ps.:imádom a körmöd :$ gyönyörű

    VálaszTörlés
  2. igen tényleg fantasztikus ki termék! :)
    Oh :$ köszönöm :D

    VálaszTörlés