2011. szeptember 20.

Avon Mattifying Matt hatású alapozó


Már nagyon kíváncsian vártam ezt az alapozót! Most szeretném nektek is bemutatni!


Sajnos én már egyszer-kétszer megjöttem abból hogy úgy vásárolok alapozót hogy azt előtte nem próbáltam ki az arcomon! Ezért is nincsen drogériás alapozóm mert azt max a kezem színéhez nézhetem, de nekem az arcom merőben más színű! A másik pedig az érzékeny bőröm. Ha ki is próbálhatom akkor is csak 1x ott helyben és akkor nem tudok még véleményt mondani róla hogy milyen lesz tőle a bőröm 2-3 nap múlva! 
Ezért is lettem egy éve Avon Tanácsadó, mert az Avonnál olcsón hozzátudok jutni termékmintákhoz, a termékeket kipróbálhatom... 
Most is így tettem. Nagyon kíváncsi voltam a fedőképességére, hogy mennyire nehezíti el a bőröm...
Aki még nem látott ilyen mintát annak elmondom hogy olyan 3x4 cm-s kis tasakok 1-2ml alapozóval ami 2 alkalomra elég! :)
Ezek segítségével már sikerült nem megvennem egy olyan alapozót amitől a bőröm kiütéses lett volna!
A mostani szerelem volt első kipróbálásra! ♥
Egyből megrendeltem a normál kiszerelésű terméket is!


A doboza a már megszokott fekete kisdoboz :)


És így néz ki! Ugyan olyan mint az Ideal Shade alapozója.
30 ml-es 


És itt vannak a swatchok :)
Mint az utolsó képen is látszik egybeolvad a bőrszínnel :D
Az első olyan alapozó ami teljesen egybe olvad a bőrőm színével, nincs maszkhatása.
Nem zsírosodik tőle a bőröm! Nem kezd el fényleni egy idő után!
Sokáig fennmarad! TARTÓS!
Nagyon jó a fedése, a bőrhibákat teljesen jól elfedi! :)
És ami számomra a legfonotsabb: olyan mintha nem is lenne alapozó az arcomon!
Nem nehezíti el a bőröm :)
És nincs irritáció sem :)

Az ára nagyon baráti 1199,- ami bővel megéri! :D
Bátorítok mindenkit hogy vegyen egyet mert szuper! ♥♥


2 megjegyzés: