2011. augusztus 16.

NYC a kedvenc palettám *-*


Ezt a palettát még júniusban vettem magamnak. Eredetileg a citromsárga miatt, de amikor kipróbáltam megimádtam a narancsot is :)) Rengeteg sminkemhez használtam már :)




Néhány példa:



Nagyon jók a színei, tartósak, nagyon jó púderes állagú és nem csomósodik :DDD


A palettához jár egy pici applikátor is, de ez szerintem annyira kicsi hogy alig lehet vele dolgozni :)
Én mindenesetre az ecseteimmel dolgozom! :D

Nagyon szép, és intenzív színei vannak :DD IMÁDOM ♥
Azt vettem még észre hogy nagyon lassan fogy, pedig én sokat használom :DD 

Viszont mindenképpen kell használnunk hozzá alapot, mert annyira porszerű hogy ha nincs ami rögzítse, csak leperegne a szemhéjunkról :D 
De a képen is nagyon jól látszik milyen intenzív színeket nyerhetünk ki belőle :D
Különösen tettszik az is hogy ez nem egy gagyi csillogó paletta, hanem matt!♥ 
Nagyon jól lehet összesatírozni más színekkel, így szép átmeneteket is tudunk vele csinálni! :D

Egy szó mint száz, én NAGYON MEGSZERETTEM EZT A PALETTÁT :D

Az ára is nagyon baráti, nem emlékszem pontosan de olyan 800-900 Ft úgyhogy szerintem mindenkinek megér egy próbát :P

Milyen színek vannak még?? 


Különösen tetszik még két paletta és biztos megveszem őket :P

Ez a zöldes ami nagyon tetszik, csak kicsit furi a minősége a képnek! :D Még nincs zöld szemfestékem, de ezt most igyekszem pótolni :D


Ez a másik :) Ezen még gondolkodom mert van egy majdnem ugyanilyen palettám az Avon Kettes palettája ami kísértetiesen hasonlít erre :DD A Mignight Rose :)



 De az Avonos sajnos nem teljesen matt, ezért megveszem a NYC palettát is :P

Összesítve: Nagyon szeretem, nagyon tetszik, nagyon megérii ♥ Amúgy a NYC összes terméke tetszik, és nagyon jó áron adják őket. :)


Ti kifogjátok próbálni ezeket a szemhéjpúdereket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése