2011. augusztus 20.

Max Factor Mini körömlakk

Ezt is még akkor szereztem amikor a MF sminkverseny volt :)
Katt a továbbra :D


Nagyon megtetszett a színe :)
Jól fed, NAGYON tartós!! A kis ecsetkéjével nagyon gyorsan tudunk dolgozni, egyenletes hatást érhetünk el vele.
 Megtetszett még az is hogy gyorsan szárad! Indulás előtt festettem be vele a körmeim!  Pár perc múlva már nem is voltam otthon :D
Egy valami nem tettszett benne: Egy kicsit megszínezte a körmöm :/
De ez sem volt vészes! Két soron alaposan átmostam körömlakklemosóval és minden ok volt :)

Ami még használtam a körmömhöz:
Color Trend körömmatricák ♥ Tartósak, olcsók és szép a mintájuk :D
A 12.katalógusban az ára mindössze 299,-

2 megjegyzés:

  1. szió. nem ide tartozik, de kaptál tőlem egy díjat, ha érdekel nézd meg. :)
    http://anitaseverydaylife.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. köszcsi a díjat! ;) igyekszem tovább adni! :)

    VálaszTörlés