2011. augusztus 20.

Essence HAUL olcsón:D

Csütörtökön voltam Pesten bevásárolni sulikezdésre és ilyenkor elengedhetetlen egy-egy betérés az ottani Dm-be, Rossmann-ba, H&M-be, ....
A Savoya Parkba mentünk először, ott elütöttük a fél napot, majd átmentünk a Camponába :)
Sajnos a többi plázát már nem tudtunk végig látogatni idő hiányában :/
De a suliba sikerült jó cuccokat beszereznem :) És a maradék pénzből pedig egy csomó mindent tudtam még vásárolni! :)


Ők lennének az új szerzeményeim :)


Ezt a kettő szemhéjpúdert 299ft/db áron sikerült megvennem! :) Most éppen akciósak bizonyos termékek! Csak a készlet erejéig!
A rózsaszín egyáltalán nem erős, nagyon szép természetes színe van, enyhe csillogással :)
A bézs árnyalatú pedig teljesen matt, kicsit világosabb a bőrszínemnél, nagyon hasznos szín satírozáshoz, hightlighter-nek is fogom használni :) Nagyon jó lesz még akkor is ha csak egy tusvonalat húzok és akkor csak ezt rakom alá :)


Ezekhez pedig 99ft/db áron jutottam hozzá :) :O
Már az utolsó darabok voltak ezekből a színekből :)
Mindkettő nagyon szép nyári szín, banán zöld és banán sárga talán :)
A sárgának van egy enyhe csillogása is :)

KEDVENC! :)
Ez is 299ft volt! Nagyon szép természetes színek! Mindkettőben ici-pici csillámok vannak, de egy nappali sminkhez és akár partisminkhez is eltudom képzelni!


Rég beszerettem volna ruházni az essence ecseteire! Vettem egy pontozót- ez díszkövek felrakásához is megfelel, vagy akár körömmintákat is kreálhatunk vele!
És a szemhéjpúder ecset♥ ááá IMÁDOM ♥
Nagyon jó puha, viszont elég tömött is :) Még a leg"keményebb" szemhéjpúderemet is gond nélkül feltudtam vinni!
Az árukat pontosan már nemtudom! :/ xD
Olyan 400-500ft között  lehettek!

Cracking körömlakkok! VÉGRE! Már nagyon régóta szerettem volna egyet beszerezni! Most végre sikerült!
Van egy alaplakk (ami igazából más lakkal is helyettesíthető) ennek nagyon szép pezsgő színe van! 299,-
A másik a fedőlakk ami fekete és száradás közben berepedezik! Minél vastagabb rétegben kenjük fel a körmeinkre annál nagyobb repedéseket tudunk elérni vele! 599.-
És egy fekete Nail Art Pen! :) Ilyet tavaly kaptam először a német cserediákomtól! és azóta is imádom! sokkal egyszerűbben tudom vele megcsinálni a körömmintákat! :)
Hogy mennyibe kerül... passz xD
Érdekes hogy valaminek az ára megmarad a fejembe valaminek meg nem xD
Olyan 800-900 Ft


ééés amit bűn lett volna otthagynii :


Egy kis Manhattan szemhéjpúder :) 499,- be került! 
Volt egy kis kiárusítás és ott megláttam ezt a türkizes-sötétkékes árnyalatú szemhéjpúdert! 
Volt még más apró cucc is de odaállt mellém az őr és olyan rosszul kezdtem érezni magam :/ Mit nééz ez?-gondoltam magamban. szóval inkább odébb álltam xDD


Szóval ezeket sikerült vásárolnom! :) Nagyon örültem neki és most már lesz egy kis kollekcióm a sulikezdésre!


Ti láttátok ezeket az akciókat? Kihasználtátok őket?

2 megjegyzés:

  1. Tök jó dolgokat szareztél be:)

    VálaszTörlés
  2. és ezeket honnan veszed, mert én csak drágán láttam mindet

    VálaszTörlés