2011. augusztus 15.

Csokimánia :D azaz AVON Color Trend Chocoholic

Már nagyon rég szerettem volna bemutatni ezeket a termékeket!

A 10. kampány újdonságai voltak, és nekem nagyon megtetszettek!

Nos lássuk hogy milyenek:





Amikor megláttam a termékeket, egyből meg akartam kapni magamnak.
A csoki ihlette újdonságok között találunk ajakbalzsamot, szemhéjpúdert, körömlakkot :)
Abszolút azoknak tudom ajánlani akik még csak most ismerkednek a sminkelés csodás világával, mert nem olyan drága termékek, mégis nagyon jó minőségűek. Ha mégsem nyerné el a tetszésedet akkor sem súlyos ezreket dobtál ki. De én eddig még nem csalódtam CT-es cuccokban :)
Az is tetszik, hogy ha a CT-nél piacra dobnak valami újat, biztos egy termékegyüttes lesz :)
 Így nem kell azon filózni hogy a szemhéjpúderünkhöz milyen körömlakk illene :)

 Az ajakbalzsamok:
Tejcsoki és fehércsokii ♥

A szemhéjpúderek:



Körömlakk:


 És a termékteszt:



A szemhéjpúdernek nagyon kellemes az állaga :) 
Nem csomósodik össze a szemhéjon, és a színe is nagyon szép :)
(természetes fénynél fényképeztem, vaku nélkül)


Alappal sokkal szebbek a színek, és sokkal tartósabb is lesz a smink :)


A kedvencem a termékek közül :))) Annyira nagyonjó illata van :DD 
Aki éhes ne használja mert csak még éhesebb lesz tőle :)
Az ajkakat pedig egész jól hidratálja, csak arra kell ügyelni hogy ne nyalogassuk le :P  


A körömlakk, aminek a színe merőben eltér a katalógusban látottól. 
Jó oldala viszont, hogy nagyon nagyon tartós, (a képen 1 hetes a lakkozás :)) 
Nem pereg le, nem színezte el a körmöm.Az ilyen sötét lakkok néha megszínezik a körmöt de ez nem :D
Tetszik még az is hogy nem nagy a tégelye, ezért gyorsabban el tudom fogyasztani mint a nagyobbakat,
ez abban segít hogy ne romoljon meg a körömlakk :)
Jó a fedése, a képen 1 réteg lakkal értem el ezt a hatást :)

Összességében nekem bejöttek a termékek, megvoltam velük elégedve, nálam az ajakbalzsam vitte a pálmát ♥
Az árak:
A 12. katalógusban:
Az ajakbalzsam 499,-
A szemhéjpúderek 1199,-
A körömlakk 399,-

Ti kipróbáltátok már ezeket a termékeket? Nektek mi a véleményetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése