2011. augusztus 26.

Átlátszó szempillaspirál :D többre jó mint gondolnád! :)

Sziasztok!
Ezt a spirált napi rendszerességgel használom, ezért is gondoltam írok nektek róla!
Én a Color Trend átlátszó spirálját használom már régóta, most viszon nemlehet kapni!
Viszont az essence-nek is van nagyon jó spirálja!


Mire használom?

  • Elsősorban a szemöldököm rendben tartásához!
    Reggel beállítom és napvégéig így marad! :D Vége a kusza szőrszálaknak!
  • Aztán a szempilláimat is spirálozni szoktam ezzel! :D Azokra a napokra jó mikor suli van :) Nálunk nagyon sokáig nem engedték a smink egyik formáját sem! Erre volt jó az átlátszó spirál :P
    + A legtöbb ilyen spirálba van tápláló,ápoló formula amely védi a pilláinkat! ♥
  • Nagy buliba ha megyek akkor rendes spirállal megyek 1x át a pilláimon, utána ezzel, majd egy púderecsettel felviszek a pilláimra egy kis csillámport, esetleg pigmentet :D Ez kicsit kényes hadművelet, akinek érzékeny a szeme, annak nem ajánlom! De nagyon szép hatást érhetünk el vele! :)
  • A spirálkefe végén mindig összegyűlik ilyen kis csomóba a gél :D
    Ezt rá szoktam kenni egy műanyag lapra vagy CD borítóra, majd pigmenttel, csillámporral, finom por állagú szemfestékkel összekeverni, és akár tusvonalat is lehet vele húzni! :) 
Igazából én ezekre használom. Remélem tudtam nektek pár ötletet adni! :)


Ti mire használjátok? Kreatív ötletek? :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése