2011. augusztus 26.

Arcápolás ahogy én csinálom! :)

A szép smink alapja az ápolt bőr!
Én még sajnos a borzasztó tinikor kórságaiban szenvedek, tehát a bőröm pattanásos, mitesszeres :/
Nyáron a panaszaim enyhülnek a Nap jótékony hatásainak hála, de télen muszáj mindent bevetnem a pattikkal szemben! :D
Szeretném bemutatni mit és hogy használok! :)




Nagy kedvenceim a Neutrogena Visibly Clear termékek :D A tonikot két naponta használom, mert nagyon szárít. Az arctisztítót reggel-este használom mert nagyon gyengéd a bőrhöz, kíméletesen távolítja el a sminket és a szennyeződéseket! Sokat javult a bőröm amióta ezt használom!


Avon Clearskin Blemish Clearing :) Ezeket kimondottan pattanásos bőrre ajánlják. 
A 3 az 1-ben arctisztítót hetente 2x használom radírként vagy maszkként :P Felviszem a bőrömre hagyom hatni 5-10 percig és leöblítem! 
A tisztító kendőket mindig a táskámban tartom, amikor úgy érzem hogy "piszkos" a bőröm
egyszerűen áttörlöm! Ez így nyáron a kánikulában nagyon hasznos kis társunk lehet, mert ahogy az arcunk "izzad" a por és különböző szennyeződések "beleragadnak". És igen, ebből lehetnek a mitesszerek és később a pattik.Tehát megelőzni jobb mint utána kezelgetni! :)


Avon Clearskin Pore Penetrating termékcsalád :)
Az arcradírt  hetente 2x használom. Felvitel után 5 percig várok, majd leöblítem!
A tonikot nagyon ritkán használom! Inkább Neutrogenásat szoktam!
A kedvenc arcpakolásom az Agyagos arcmaszk! :D
Hihetetlen jól kitisztítja a pórusokat, nem lesz zsíros a bőröm sehol :)


Avon Clearskin Professional :) Nagyon jó termékek. Nekem is és a vevőimnek is bevált! :)
A fűtő hatású arcpakolás az valami CSODÁS ♥ Először kíváncsiságból vettem meg de örök szerelem lett belőle! Felviszem a benedvesített arcomra és wááá :) olyan jó meleg érzés xP
Amikor elkezd kihűlni szemcséssé válik és ezáltal letudjuk radírozni az arcunk! :) Egyszerűen lovelove♥
Az arctisztító egy sima szemcsés radír mindennapi használatra! :)
A lapocskák nekem annyira jöttek be mert olyan mintha "karcolták" volna az arcom. Lehet hogy azért mert kicsit durvább anyagú vattapamacsok vannak a tégelyben! 
A lotion tetszik, kicsit folyós, de összességében jó. Nem lett zsíros tapintású tőle a bőröm. Gyorsan be is szívódik! :)


Ennek a rendeltetési célja a pattanás pirosságát és méretét csökkentse.
Nekem viszont ebben abszolút nem segített! :/
Viszont! Ha valaki elkezdi nyomkodni a mitesszereit (ami rossz szokás, és mégis mindenki csinálja xP) akkor az irritált bőrt ezzel nagyon szépen meglehet nyugtatni. + a tovább fertőződést is megállítja. Mert ha én nekiállok kinyomkodni a mitesszereket az orromon vagy az államon, és csak tonikkal törlöm át, akkor  begyulladnak. Viszont amikor ezzel kenem be, akkor semmi gyulladás! :)

Aztáán amit még használok:
Clean&Clear Shine Control hidratáló krém :P 
Ezt nagyon imádom!!! Citromos illata van ♥



Planet Spa Holt tengeri iszap arcmaszk :)


Én ezeket szoktam használni! Mindig másikat használok, ez attól függ hogy milyen a hangulatom! :)



Ti mit használtok a bőrötökre? Próbáltátok már ezeket a termékeket?

3 megjegyzés:

  1. Szió! Kérdést feltehetek ? Nekem a bőröm eléggé mitesszeres. Ajánlanál valamit, ami szerinted használ? ( nagyon tetszik a blogod ! ;) )

    VálaszTörlés
  2. Szia Yve! Örülök hogy tetszik a blog! :)
    fuh... hát először is rendszeres tisztítás mindenképp! Mindig legyen nálad arctisztító kendő!
    Aztán tudom még ajánlani az Avon Clearskin mitesszer elleni termékcsaládját is! Ez a kék termékcsalád! Nekem van egy Avonos Mélytisztító arcpakolásom kimondottan az államra és orromra használom, nagyon szépen csökkenti a mitesszerek méretét! :)
    Nagyon jó még szintén az Avontól a Solutions rezgős arctisztító készlet is! Nagyon sokat javult tőle a bőröm! Ha pedig nagyon, nagyon ki mitesszeresedek akkor a rezgős tisztítóra szoktam még a mélytisztítóból is rakni és wááá tényleg szépen kitisztítja a bőröm! ♥
    Még sokan mondták hogy vegyek Garnier exfo brusher arctisztítót de nekem az annyira nem tetszik, szóval nem is vettem :)
    ÉÉÉs Mindenképpen alapozóból olajmenteset vegyél olyat ami mattít is, és amikor hazaérsz mosd le had szellőzzön a bőröd. Púdert ne nagyon használj mert az tömíti el legjobban a pórusokat, és alatta "nem kap levegőt" az arcod.
    És nyáron sokat napozz! :) Az a legjobb!
    Remélem tudtam segíteni!
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Most kezdtem el használni az Avontól ezt a Clearskin pore penetrating agyagos arcmaszkot,ez tényleg használ?Vagy bőrfüggő?Nekem elég miteszeres az arcom-jó lenne tőlük megszabadulni.:)

    VálaszTörlés