2011. június 21.

Barna smink érettségire :)

Jó jó tudom hogy, ilyenkor nem ezzel van elfoglalva az ember de akkor is... ha szép a külsőnk akkor magabiztosabbak leszünk tőle. Vagy nem? Egy kis plusz magabiztosság pedig jól jön ha vizsgázni megyünk :)
És persze az sem árt ha megakadunk, szép nagy szemeinkkel pár aranyos pillantást vetünk a vizsgabiztosra xD

Én mielőtt érettségizni mentem volna, este megpróbáltam mindent kikészíteni, átolvastam 9-kor még 1x az anyagot (mert állítólag akkor fog legjobban az agy...) és utána lefeküdtem. Ilyenkor memorizál az agy és szelektálja ami nem fontos. Nem tudom, mi volt velem de alig bírtam aludni (idegeskedéstől is) és egész éjjel azon filóztam hogy vajon vettem e harisnyát a szoknyához?? vagy nem?? huh akkor reggel 6kor go a Tesco!
Aztán szerencsére volt itthon :) Szóval nem valami sokat aludtam és ez meglátszott a szemeim alatt -.-"

Reggel nagyon gyorsan kellett sminkelni  ráadásul úgy hogy az tartós is legyen mert ki tudja lehet hogy csak este 5-kor végzek...

Ezért feltettem a szemhéjamra az Alverdének a szemhéjalapozóját. Erről az a véleményem hogy... nemtudom... Valaki azt írta az övé folyósabb az enyém viszont pont olyan hogy alig lehet kinyomni a tubusából. Viszont akkor még csak ez a szemhéj alapom volt szóval kénytelen voltam használni. Most így visszagondolva és hogy már használtam a M.A.C. szemhéj bázisát az Alverdés nem annyira jó. Viszont a színek amiket felrakok rá azok jól mutatnak, és nem áll össze az egész smink ilyen kis hurkácskákba... :D És ami még fontos hogy az Alverde megfizethető. Olyan 800,- és 1000,- között mozoghat... nemtudom én az enyém tavaly ilyenkor vetettem..
Szóval először is őt használtam a szemhéjamon:
 .


Aztán a szememre az Avon Cocoa Dreams 4-es palettáját választottam :)

A középső szín (ami a legsötétebb mellett van) az került a mozgó részre a legsötétebb a szemem külső sarkába, és a legvilágosabb a szemzugba és a szemöldök alá mint highlight. Utána ezeket összesatíroztam és készen is lettem :)
Még  fekete szemceruza került az alsó vízvonalra + szempillaspirál
A szemcerka szintén Avon Blackest black árnyalatú csavarható szemceruza, a szempillaspirál pedig szintén Avonos Sonic Boots vibráló spirál :)






Az arcomra pedig Magix sminkalap 20-as fényvédővel (mert ez fontos!) rákerült a korrektor Miss Sporty So Clear korrektor és a púder is szintén ilyen. A púder és a korrektor már kb 2 hónapja megvan  a fele fogyott el mindkettőnek :P Az ára is nagyon tetszik nekem :) a púder 1000-1200,- a korrektor 600-800,-
A púdernél még az tetszik különösen hogy én régen is használtam ezt a fajtát de akkor nem volt benne tükör. Most viszont már ezt sem spórolták ki belőle :)




És íme a végeredmény:


Nagy sietségemben azért készült 3 kép :P
Remélem tetszik és kedvet kaptok hozzá hogy megcsináljátok! Sok sikert!
És azoknak is sok sikert akik még vizsgák előtt állnak! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése